Mango Kids Temmuz ‘da satışa sunulacak!

25.03.2014 18:01
Mango yeni bala giyim koleksiyonu Mango Kids ‘i orak ayı ortasında satışa sunmaya hazırlanıyor.
 
Yeni genç erkek giysi koleksiyonu, 18 Temmuz’dan itibaren markanın online mağazasında, Ağustos edisyon itibariyle de MANGO mağazalarında satışa sunulacak.
 
Barcelona, 23 Mayıs 2013 – İspanya’nın arsıulusal alanda en ziyade tanınırlığa ehil çul markası MANGO, 18 temmuz itibariyle MANGO online store’da satışa sunulacak yeni MANGO Kids çul markası ile çocukların dünyasına girmeye hazırlanıyor. 3 ila 12 matem arası çocuklar için tasarlanan yeni evlat giysi koleksiyonu, hem temel, hem de son trend giysileri içerecek ve tıpkısı zamanda, hatun koleksiyonunun en aşırı satan modellerinden bazılarını “mini-me” adıyla kız çocuk giyimine uyarlayacak. Bu koleksiyon nüsha zamanda aksesuar, başmak ve muhteva giyim bile içerecek. Bu yeni proje için MANGO Kids’in değişik semere kategorilerinden (düz dokuma, örgü, tişört, blucin ve aksesuar) sorumlu kendi tasar çizimci ekibi mücehhez olup, bu ekip, yeni semere grubunun patronaj ve pazarlama yapısını oluşturmaktadır.
 
MANGO Kids, İspanya, Türkiye, Fransa, Rusya, Almanya, İtalya ve Portekiz bile dahil çıkmak amacıyla 31 ülkede bulunan ortalama 150 MANGO mağazasının yanı sıra, Barcelona, Valencia, unvan Sebastian, Cordoba, Montpellier, Frankfurt ve diğer birçok bağımsız ana yol üstü mağazasında 70 m2 ila 150 m2 arası mağazalarda Ağustos ayının başında satışa sunulacak. Yeni MANGO Kids ve MANGO Sport&Intimates markalarının yanı sıra, bellik zinciri sutaş anda küldöken koleksiyonu (MANGO), erkek koleksiyonu (H.E. by MANGO) ve kibar aksesuar koleksiyonu (MANGO TOUCH) içermektedir. Bunun yanında, MANGO 2014 yılında, biri cesim gövde giysilere, öbürü 14 – 20 matem arası gençlere yönelik iki yeni koleksiyonu elan satışa sunmaya hazırlanıyor. 109 ülkede 2,600 mağazaya mevla olan MANGO, 2012 mali yılını, MANGO MNG ana ortaklık S.L.U. Konsolide Şirketler Grubu ve ast şirketleri olarak, malik olduğu mağazalar için KDV dış referans Edilen satı fiyatı üzerinden yapılan satışlar zait şubelere kabala satışlara tahsisat mevrut 1.691 milyar euro’luk bir ciro ile kapattı. Bu rakam, 2011 yılı sonunda %20′lik bir artım anlamına gelir. Markanın milletlerarası alandaki varlığı çekmece önüne alındığında, bu değerin %84′ü özge pazarlara, kalan %16′sı ise yurtiçi pazarına yanıt gelmektedir.